Examens: 1/6 – Desastre

M’he proposat intentar escriure més sovint al bloc (una altra vegada?). Intentaré fer posts curts però continus, l’ideal seria fer-ne dos o més per setmana, i després del post d’ahir, avui tinc dos motius per escriure:

  1. He fet el primer examen
  2. Ha sigut un examen de merda

Avui començaven els examens a la meua escola després d’haver acabat ahir les classes. El primer examen era Xarxes, una assignatura anual que per al meu gust es interessant per mirar-te algunes coses pel teu compte, però no quan te l’has d’estudiar. A més és de les 3 difícls del semestre.

L’examen ha sigut un desastre. Preguntes totalment diferents a les d’altres anys, massa poc temps (com a mínim per a mi, i mira que jo solc fer els exàmens prou ràpid), preguntes de coses que dius “això no cau segur, en la quantitat de coses més importants i interessants que hi ha, no crec que pregunten una cosa d’estes”. I no ho dic jo. Tots (o gairebé tots) hem eixit cagant-nos en tot. En fi, l’avantatge és que hi ha juny i setembre per davant, però no mola gens començar així el període d’examens.

El pitjor és que la tralla no ha fet més que començar. Divendres, sense tindre a penes temps entre mig, examen d’IDR, l’assignatura més inútil i estúpida que et pugues tirar a la cara, però que no saps què poden preguntar, ja que només hi ha penjat 1 exercici (no un examen, no, un únic exercici). I per acabar d’arrodonir-ho, dilluns toca l’examen d’AIC, en principi el més difícil del semestre, tot i que després de vore el d’avui, tinc la sensació que només es pot anar a millor.

A partir d’ahí ja es calmen les coses. Venen els examens més assequibles i amb algun dia més per estudiar i descansar entre mig, cosa que s’agrairà enormement.

En fi, aniré informant.

Deixa un comentari