L’hora del planeta

Avui a les 20:30, segons la iniciativa de la WWF, hem d’apagar tots els llums i aparells elèctrics.
Sobre aquesta iniciativa vaig sentir l’altre dia que cuatro pensava “apagar els llums”. Avui, fa una estona, he sentit que rtve també pensava fer-ho.

Fins ací tot normal. Ara és on comença la meva ingenuitat. Quan la gent de cuatro va dir que “apagaria els llums” jo vaig pensar que volia dir que durant l’hora que ha de durar l’apagada no emetrien res. MENTIDA! En el cas de cuatro no n’estic segur, però en el de rtve tan sols pensen apagar els cartells lluminosos de Madrid i Barcelona. Ridícul. Sincerament, per fer això, que no facen res. M’havia semblat molt bona idea això de no emetre res durant una hora, així, si no feien res a la tele, potser la gent que no ho tenia massa clar s’animaria a apagr els llums. Però una vegada més se’ns demostra que l’única cosa que importa a aquesta gent són els diners…

També relacionat amb aquest tema he sentit que “València” pensa unir-se també a la iniciativa apagant els llums de, atenció a la xifra, 13 edificis. Una xifra ridícula, tenint en compte a més, que ni el senyor Camps ni la senyora Barberà ho faran (això no ho sé, però m’ho imagine).

En fi, jo pense apagar tots els llums (i la resta d’aparells elèctrics) de casa si hi sóc i aprofitaré el temps per sortir al carrer, pensar o escoltar música.

Edite:

He llegit a meneame un article que fa referència a un altre article d’un “ecologista escèptic” que no pensa apagar els llums. Diu que és un acte simbòlic que no serveix per res, en poques paraules.

Que és un acte simbòlic ho sé, i que servirà de poc (no vull dir de res per no ser pessimista), també, però precisament pel fet de ser un acte simbòlic ho faré. Perquè trobe que és bonica la idea de quedar-nos tots a les fosques pel nostre planeta (dit així sona molt cursi xDDD). En essència eixa és la meva idea.

Res més a dir, em sembla.

Anuncis

One comment

  1. Joan · Març 29, 2009

    Massa tard. No sabia res d’això.

Deixa un comentari

