Crisi creativa

Estic en crisi creativa, sí, més del que és habitual.

Normalment l’època d’exàmens era un bon moment per escriure. Els nervis, la pressió, però sobretot el desfici i l’avorriment eren grans estimuladors de la meva creativitat i això feia que aquest bloc, o els projectes anteriors, recobraren un poc la vida de que m’agradaria dotar-los habitualment. Enguany, però, no està sent així.

Els exàmens ja han començat i jo fa 20 dies que no escric res al bloc. Em ve al cap la paraula silenci feta servir per Joan, per referir-se a l’activitat del seu bloc en aquesta època, i tot i el silenci, ja ha publicat una nova entrada des d’aleshores. Tenia esperances que aquests dies el meu bloc reviscolara, però no està sent així i això m’està fent pensar.

He de canviar una mica l’enfocament d’aquest bloc i escriure més. Això, dit així, sona molt fàcil de fer, però sempre m’ha agradat intentar dotar de certa qualitat (tota la que jo soc capaç de plasmar en un text, que tampoc no és massa) els escrits que publique, per tal de que resulten una lectura amena a una persona, que de no ser per això, no li importaria gens allò que em passe pel cap; darrerament, però, no acabe d’estar content en la forma dels articles que publique.

Aquest canvi de mentalitat, anirà acompanyat probablement d’un nou canvi en l’aparença del bloc per dues raons, una, que m’agrada fer aquests canvis tal com ja vaig explicar, i la segona és que amb un canvi d’imatge, les coses s’agafen amb més força, com quan tornes a classe després d’unes vacances i veus que han reformat l’aula i li han pintat les parets, tot i que saps que estàs al mateix lloc i que vas a seguir fent classes igual com abans.

Firmado solemntemente…

Anuncis

2 comments

  1. Sergi · gener 23, 2009

    No pensava que m’escriuries, no crec que s’ho prenguera a males. Però per si de cas, calla calla!

  2. Aina. · gener 26, 2009

    És normal, estem d’exàmens (uns més que altres).
    Txèco, pareixes el de Californication!
    Un beset.

Deixa un comentari

