Presentació oficial

Tot i que ja fa tres setmanes que el tinc, encara no li he fet la “presentació oficial”  l’ordinador nou.

Placa Mare Asus P5Q Pro: Amb suport per a 4 mòduls de memòria DDR2 de fins a 4GB amb una velocitat màxima suportada de 1600 MHz

Processador Intel Core 2 Quad Q6600: Amb quatre nuclis a 2,4 GHz, una memòria cau L1 de 64KB per cada nucli i una cau L2 de 4MB per cada parell de nuclis (256KB L1 i 8MB L2)

Dos mòduls de memòria d’un GB cadascún a una velocitat de 1066 MHz

Targeta Gràfica NVIDIA GeForce 9600 GT, amb una memòria de 1GB DDR3

Disc dur SATA de 500 GB

I per suposat, la pantalla.

La resta de components ja són secundaris. El que si que estic molt content també és amb el sistema de refrigeració, que és molt silenciós.

Anuncis

3 comments

  1. Sergi · Desembre 19, 2008

    Tinzi açò no ven, articles en més xixa, per favor

  2. Joan · Desembre 19, 2008

    Weeee! Enhorabona per l’ordenata!

  3. andreu · Mai 2, 2009

    Ei! Passava per aqui i he vist el Processador Intel Core 2 Quad Q6600 i bua tio, jo el tinc i és una puta merda, estic super decepcionat perque amb l’eixida del i7 tan poc després m’ha rebentat mogolló. Bueno, de totes maneres, enhorabona tio, tens un equipet de puta mare.

    A reveure!

Deixa un comentari

