Pantalla nova

Mentre estic a l’espera de l’ordinador nou, el qual me compre dilluns que ve, avui m’he comprat ja la pantalla, i quina pantalla senyors.

És un monitor Samsung panormàmic de 22 polzades. És a dir és un SENYOR monitor.

Em feia molta il·lusió tenir per fi una pantalla nova, ja que les que havia tingut fins ara sempre havien estat pantalles anteriors, heredades del despatx de mon pare. Vaig tenir fins fa 5 mesos una CRT que va portar mon pare fa ja 4 anys, quan vam comprar l’ordinador, però la pantalla es va espatllar. Aleshores, enlloc de comprar-ne una nova,  vam aconseguir una altra del despatx de mon pare, una pantalla plana de 17”. Una gran millora respecte a l’anteriro, però tenint en compte que jo cada vegada feia servir més l’ordinador per veure sèries i pel·lícules, i que ja feia un temps que les pantalles havien començat a ser panoràmiques, la pantalla quedava ja una mica antiga, de fet era el mateix model que venia amb l’altre ordinador que teniem a casa, un que vam comprar ara fa 5 anys, així que us podeu fer una idea… I ara, per fi, tinc una pantalla pròipa, i molt, molt xul·la!

En fi, que estic content de l’adquisició!

Us deixe una foto de la pantalla on es veu també el meu cap per a que us pugueu fer una idea de la mida.

Pantalla nova

Salut!

Anuncis

3 comments

  1. Joan · Novembre 27, 2008

    Jo en vull una!

  2. Sergi · Desembre 8, 2008

    Estàs com una cabra

  3. Retroenllaç: Presentació oficial « Allò que no té nom

Deixa un comentari

