Sis coses que em fan “estúpidament feliç”

Seguint un mem (de l’anglès meme, derivat de memory) que m’ha passat Joan, passe a fer una llista de sis detallets que aconsegueixen fer-me sentir un poquet més feliç:

– Veure que algú escriu un comentari nou al bloc (gràcies Joan!)

– Mirar les estreles una nit clara i fosca i començar a pensar en la quantitat de misteris que queden per descobrir més enllà…

– Acabar de veure un capítol de lost amb eixa sensació que no sé com descriure (havia de sortir el meu costat geek)

– Escoltar a algú que parla amb accent mallorquí a València, o algú que parla amb accent valencià a Mallorca.

– Descobrir-me a mi mateix somrient davan la pantalla per qualsevol detall (com aquest mateix)

– Recuperar la lectura després de llargues temporades llegint poc o gens…

Ara cal passar aquest petit joc a sis persones més, però no he sigut capaç de trobar sis persones que tinguen un bloc (bloc,  fotolog, etc…), les xarxes socials estan fent molt de mal en aquest sentit…

Així i tot hi ha quatre persones que segueixen conservant més viu o més mort (alguns molt morts) els seus respectius blocs. Aquesta seria una bona oportunitat per ells de reviscolar, encara que fora temporalment, el seu espai d’expressió. Li passe la pilota doncs a Miquel, Aina (a qui fa molt de temps que no dic res i me sap fatal…), als meus amics de Na en la Nevera i al Comandant Rampas.

Anuncis

2 comments

  1. Sergi · Novembre 24, 2008

    em copie la idea per al bloc de la literatura que tinc (i que continuarà en la sombra), m’ha agradat l’entrada!

  2. Retroenllaç: Unless he’s right « Allò que no té nom

Deixa un comentari

