Massa coses per un sol títol

Gairebé un mes és el que fa que no escric res en aquest bloc…

La falta de coses interessants a dir, el tindre el cap en altres coses, però sobre tot la mandra són els principals causants d’aquest abandonament. I em sap greu, ara que havia aconseguit mantenir un ritme regular d’actualitzacions. Però avui torne amb moltes curiositats.

Començarem per les coses referents a mi:

  • Ja fa més d’un mes que ha començat el curs, i ni tan sols havia mencionat res. La veritat és que les coses per classes me van molt bé. Poca feina, i la que tinc m’agrada fer-la, bons companys, bons professors (no tots)… En la línia de l’any passat, canviant FFI per ADO.
  • M’han encomanat una feineta! El director de la emva escola de Kung Fu m’ha demanat que els faça la web de l’escola, així que ara estic en pleno proceso creativo. Si algú vol veure el que tinc fet de moment i (em seria de gran ajuda) donar-me la seva opinió, la web de proves és aquesta, però us caldrà un nom d’usuari i contrassenya. Envieu-me un correu i us el diré.
  • Els que em coneixeu sabeu a la meva família ens agrada molt viatjar. Fa cosa d’un mes vam trobar uns vols molt barats a Florència, i mirant mirant vam trobar també un hotel molt bé de preu a la ciutat així que vam decidir anar-nos-en el cap de setmana del 7, 8 i 9 de novembre!
  • Me’n vaig a vore al Terrat Pack. El Terat Pack és un espectacle montat pel Terrat (òbviament) en què Buenafuente, Corbacho, Jordi Èvole i Berto ens faran riure una estona. El tema entrades és acollonant, tan sols fa una setmana que van sortir i ja només queden entrades soltes, i això que el preu no és cap broma (33€). N’hi havia unes per a estudiants, però el dissabte a la nit ja estaven esgotades..

I ara, una vegada satisfet el meu ego, us comentaré unes quantes cosetes més:

  • La setmana passada vaig veure un capítol de Family Guy, en què Stewie i Brayan viatgen al passat, a l’Alemanya de la WWII i allà roben els uniformes a uns oficials nazis per passar desapercebut. El que resulta curiós de l’uniforme que porta Stewie és que a la solapa porta una xapa, tal com es veu a la imatge:
    Xapa de l'uniforme d'Stewie on es pot llegir McCAIN/PALIN

    Xapa de l

    Crec que no cal cap tipus d’explicació per entendre que ens vol dir Seth MacFarlane amb aquesta imatge…

En fi… Pensava que tenia més coses per comentar, però com em passa darrerament se m’han acabat les idees, el cas és que hi havia alguna cosa més que volia escriure. Bé, un altre dia serà, així tindre motiu per renovar més aviat.

Salut!

One comment

  1. Sergi · Novembre 15, 2008

    evidentment que no es poden tenir més de dos consoladors a casa, quina coxinada!

Deixa un comentari

