De mala llet…

Aquesta no és l’actualització que tenia pensada fer, però des que he arribat a casa diverses coses m’han anat tocant els ous, però moltes d’elles es deriven d’una altra.

I mira que havia començat bé el dia! Primera classe d’EDA (Estructures de Dades i Algorismes), assignatura per la qual tenia més interés així a priori, amb un professor que me sembla que farà que encara m’interesse més. Primera “classe” de DLO (Disseny gic), la qual ha durat 5 minuts i després hem anat a la Casa de l’Alumne a jugar al parxís, i després primera classe de SOP (Sistemes OPeratius), que també ha semblat interessant. A més, que he guanyat al parxís. I per acabar el matí, mentre anava cap al bus m’he trobat a mon pare que m’ha acostat també a casa, estalviant-me diners i temps, el qual podria utilitzar en arribar a casa per posar a descarregar tots els capítols nous que hi havia avui per baixar, que no n’eren pocs (estrena d’Heroes, amb dos capítols nous; estrena de How I Met Your Mother; i un nou capítol de Prison Break). Què més se li pot demara al matí d’un dia qualsevol?

Les coses han començat a empitjorar en arribar a casa… I és que he descobert el problema principal: No tenia internet! Ahir a la nit, en tornar de Kung Fu ja passava, però ho vaig deixar per un problemeta insignificant que els de ya.com arreglarien en unes horetes. Doncs no ho han arreglat i tot el que obtinc de telefonar-los es una veu de dona que em diu:

Debido a una incidencia técnica, es posible que su servicio de ADSL se vea afectado. Intente contactar con nosotros más tarde. Le rogamos disculpe las molestias.

O algo així…

A partir d’aquest punt ja ha començat a anar tot malament. Al no tenir internet, no em puc baixar les sèries, si no tinc sèries, no les puc veure, si no veig sèries, m’avorresc a la vesprada, si m’avorresc busque altres coses per fer, com que a penes hem començat el curs, encara no tinc feina, com que no tinc feina, pense en buscar alguna cosa a internet que puga fer  i tornem al problema principal.

Però direu: Adrià, si que tens internet, si no no estaries escrivint això. Si, en l’altre ordinador pille una xarxa sense fil, però la connexió la rep molt dèbil i de tant en tant se desconnecta, per tant intentar baixar alguna cosa és una feina impossible, perquè es talla a mitjan descàrrega i ja l’hem fotuda… I del tema de buscar coses a internet per poder anar fent, totes les meves eines de treball estan a l’altre ordinador, així que si he d’anar d’un a l’altre acabaré cansant-me en 2 minuts.

A part, des de ja fa alguns dies que no trobe el Pen, però avui m’ha tocat especialment els ous perquè allà tenia algunes coses de programació en les quals podria haver treballat esta vesprada per passar el temps, però si no hi ha pendrive, no hi ha coses de programació.

En fi, que espere que els de ya.com ho arreglen ràpid, perquè, tot lo de les sèries a part, no em puc permetre estar sense internet al meu ordinador de fer feina…

En fi, que jo avui volia fer una actualització en plan “Tornar a començar”, però el tema de l’internet m’ha tocat la moral i he perdut les ganes de fer una actualització positiva i optimista sobre el nou curs… Potser quan acabe la setmana…

Bé, que us vaja tot un poc millor que a mi…

Salut!

P. S. Ja se que estic fent un dramón d’una cosa que no és per tant, però m’ha molestat, i amb l’acutalització també faig passar el temps!

Anuncis

3 comments

  1. Joan · Setembre 23, 2008

    Adrià amb això d’Internet, per una vegada els de Ya.com no tenen la culpa:
    “Un incendio en un DataCenter madrileño deja KO a clientes de Ya.com y a centenares de web”. El link a la noticia:
    http://www.theinquirer.es/2008/09/23/un-incendio-en-un-datacenter-madrileno-deja-ko-a-clientes-de-yacom-y-a-centenares-de-web.html

  2. Adrià · Setembre 24, 2008

    Moltes (moltíssimes) gràcies Joan. Gràcies a la notícia he pogut canviar allò de la DNS que deia i ja em funciona.

    Bé, gràcies de nou! Ens veiem demà!

  3. Harto · Octubre 16, 2008

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    ¡NO FUNCIONA LO INTERNET!

    Qué que vaig fer?: Reinicií l’ordinador, encenguí y apaguí lo router, reinicií l’ordinador, cridé lo servei tècnic, encenguí y apaguí lo router, reinicií l’ordinador, cridé lo servei tècnic one more time (no me funciona el…), encenguí y apaguí lo router, reinicií l’ordinador, cridé lo servei tècnic (¿te vosté el router encengut?), reinicií l’ordinador, reinicií l’ordinador, encenguí y apaguí lo router, vaig reiniciar l’ordinador, cridé lo servei tècnic (¿Ha ficat el nom d’usuari?), reinicií l’ordinadir, apaguí Y encenguí lo router, cridé lo servei tècnic… lo servei tècnic… lo servei tècnic… encenguí Y apaguí l’ordinador… ¿QUI ES AHI? ÀHHHHHHHHHHH INTERNEEEEEEEEEEERRRRLLL JAJAJAJAJA ¿VENS A PER MI? ¿QUI T’ENVIA?

    Al cap i a la fi la conexió va vindre sola… com es va a anar va tornar. però aquesta experiencia hem feu valorar les coses imporants de la vida: “Aquesta no és l’actualització que tenia pensada fer, però des que he arribat a casa diverses coses m’han anat tocant els ous, però moltes d’elles es deriven d’una altra….”

Deixa un comentari

