Gran Putada

Aquest matí se m’ha trencat el disc dur!!!

Em disposava a veure un capítol de Dexter (gran sèrie que us recomane a tots) i quan he encés el DVD, aquest ha “tingut la magnífica idea” d’obrir la safata per a discs, amb el consequent resultat que el disc dur, que estava just davant de la safata, ha caigut a terra…

Total, que abans que pogués ni tan sols recollir-lo se n’ha anat la llum, un tall elèctric de 10 minuts (suposadament) que estava previst per les 8:00 i l’han fet a les 9:30. Així que tenint en compte que ja no podia veure la sèrie, he agafat el disc dur, l’he deixat damunt la taula i m’he posat a llegir.

He estat llegint unes tres horetes i llavors quan me n’he anat a l’ordinador he connectat el disc dur, he vist que s’encenia i ja he engegat l’ordinador.

La meva sorpresa ha estat que quan ja duia 5 minutets fent feina, me n’he adonat que no m’havia detectat el disc… Corrents a la tele a veure si funcionava i, tot i que funcionava amb normalitat, era com si estigués buit. Conclusió, els meus 250 GB de sèries, pel·lícules, jocs, programes i altres coses (uns exercicis de programació amb java que havia estat fent aquest estiu, algunes cosetes de C++, entre d’altres) perduts.

Us podeu imaginar la meva histèria en aquell moment. Què he fet? M’he dutxat en un minut, he agafat el disc dur i corrents cap a PC Box per veure si es podia arreglar.

De camí he anat pensant el que podia passar i a la botiga m’han confirmat que, efectivament,  allò era el més probable: que al caure, les connexions s’hagen trencat i que per això l’ordinador no me’l detecta. D’altra banda, el software intern del disc dur per a la reproducció de media, que està en un mòdul a part ha resultat intacte i per això si que s’executava amb normalitat quan el conectava a la tele, però igualment no me llegia cap dels continguts…

En principi si és això, la informació la podré recuperar gairebé segur i el disc dur és possible que el pugui seguir fent servir, i si no ja me’n compraré un altre, que total, serà un mal menor…

M’han dit que me dirien alguna cosa entre avui a la tarda i demà de matí, així que de moment només puc esperar…

Esperem que tot acabe bé…

One comment

  1. Adrià · Agost 31, 2008

    Doncs sembla que no, que no acabarà bé…
    En fi…
    250 GB perduts, que hi farem…

Deixa un comentari

