El Juego del Ángel

El Juego del Ángel<<Un escritor nunca olvida la primera vez que acepta unas monedas o un elogio a cambio de una historia. Nunca olvida la primera vez que siente el dulce veneno de la vanidad en la sangre y cree que, si consigue que nadie descubra su falta de talento, el sueño de la literatura será capaz de poner techo sobre su cabeza, un plato caliente al final del dia y lo que más anhela, su nombre impreso en un miserable pedazo de papel que seguramente vivirá más que él. Un escritor está condenado a recordar ese momento, porque para entonces ya está perdido y su alma tiene precio.>>

Així comença El Juego del Ángel, la darrera novel·la de Carlos Ruiz Zafón la qual estic llegint. He decidit comentar-la aquí perquè feia temps que no em submergia tant en la lectura d’una novel·la. La sensació de voler trobar estones mortes per continuar la lectura, l’anar i imaginant com es desenvoluparà la història i la contradictòria sensació de voler saber el final i al mateix temps no voler acabar-la per poder continuar llegint-la. Darrerament no havia trobat cap llibre que m’hagués cridat l’atenció tant com aquest, havia llegit alguna novel·leta policíaca com de costum, i n’havia començades dues que, per motius diversos, no vaig arribar a acabar i em queden pendents, però aquesta m’ha enganxat.

La història transcorre a la Barcelona dels anys 20, on un jove escriptor rebrà una gran oferta d’un misteriós editor.

Normalment no me sol agradar llegir els típics Best-Sellers, solen ser tots molt iguals, aquest m’està sorprenent gratament, una història interessant, ben narrada, amb trames misterioses, d’altres més romàntiques i d’altres simplement quotidianes.

Si el meu criteri té algun valor per vosaltres i teniu temps i ganes és un llibre que us recomane llegir. Us farà passar estones entretingudes endinsats en els misteris la meravellosa ciutat que es Barcelona!

Aquí podeu descarregar un petit fragment del llibre des de la pàgina oficial d’aquest.

El Juego del Ángel

Anuncis

One comment

  1. Sergi · Mai 11, 2008

    Ja me l’he acabat. I la valoració és bona, inferior a la Sombra del Vent. Però m’ha encantat.

Deixa un comentari

