Allò que no té nom

Hola a tots!

Aquest nou bloc no pretén ser una continuació de l’anterior. La idea ha sorgit a partir d’un amic meu de la facultat. Ell té un bloc on escriu una mica el que vol, i l’he estat “fullejant” una mica ha vingut de gust començar un bloc nou, més seriós en el sentit que pense mantenir un compromís d’escriptura, però al mateix temps més personal, més propi: serà el meu bloc i l’escriuré per a mi, i per a tota la gent que vulgui llegir-lo.

No espere gaires visites, de fet si n’aconseguesc més que en l’anterior podré donar-me per satisfet. Al mateix temps espere renovar finalment la meva web, que vaig començar amb la versió 08 a principis d’any i s’ha quedat aturada (per veure un esbós d’aquest projecte féu clic aquí). També podeu visitar la meva web actual a qualsevol de les adreces de sempre: WBDTNZ

El nom suposa també un canvi. Fins ara tant el bloc com la web, com d’altres coses meves a les quals cal o he volgut posar-los nom, el seguia sempre la mateixa estructura, per exemple la web era (i és) wbdtnz (Web de Tinzi sense vocals), de la mateixa forma el bloc anterior (blgdtnz) o fins i tot el meu ordinador (pcdtnz), el disc dur (hddtnz) o l’iPod (ipoddtnz). Aquest per a mi té una implicació important i es que el que pense escriure i publicar aquí és diferent a tot el que he fet fins ara en la web o l’altre bloc.

Finalment no sé molt bé que més dir. Em manca donar-te les gràcies, Joan, per donar-me inconscientment la idea amb la qual ara estic prou il·lusionat i espere que segueixi així.

Ara sí, em falta acomiadar-me i donar-vos a tots la benvinguda al meu nou bloc.

One comment

  1. Joan · Mai 1, 2008

    No sé que dir-te… Estic content d’haver-te servit de font d’inspiració, però no sé si sóc un exemple a seguir, eh…

    Salut! I benvingut a la blocesfera de WordPress!

Deixa un comentari

